Post by geochamonetjarl on Mar 11, 2022 23:36:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of War 3: RTS Strategispel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of War 3: RTS Strategispel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändligt guld ▞▞▞
▞▞▞ Art of War 3: RTS Strategispel 2022 version ▞▞▞
Bra grejer lite långsam i slutet av spelet skulle jag säga
vad som hände med spelet, det fortsätter bara att ladda det tar för lång tid innan jag kan spela
Mycket bra spel. Kommando och erövra typ av spel. Önskar bara att du kunde slåss med fler trupper. Jag önskar också att de var fler typer av trupper (som Tanyas och helikoptrar som man kunde fylla med trupper och transportfordon.) Jag tror också att det skulle vara bättre att efter samla resurser med malmbilar. Jag tycker att det saknas mer strategi. Jag hoppas att de gör ett till eftersom det är ett väldigt bra spel. Sammantaget ger jag det 5 stjärnor. Njut verkligen av det här spelet.
Det här spelet är fantastiskt med grafik, kontroll och spelupplägg, det är riktigt bra😁😁Önskar att spelet hade ett nattläge för att göra saker mer intressanta och spännande😋
Kan vara ett roligt spel men man måste köpa så många saker bara för att ha en chans att vinna. Även om du spenderar pengar kommer det att finnas en motståndare som redan har spenderat hundratals mer än du så dina chanser är små att vinna en strid. Varje match upp är obalans. Börjar aldrig ens. Oavsett hur skicklig du är om du spelar mot en motståndare som är lika skicklig men högre rang som du redan har förlorat mot från början. Högre rang=snabbbyggd/starkare enheter.
Gameplay, UI och visuella funktioner är bra och skulle vara ett 5-stjärnigt spel om motståndet inte hade en allvarligt orättvis fördel i enhetsnummer och produktion. Plus att motståndshelikoptrarna är övermannade. Som det ser ut gör det det för lätt för en motståndsmotståndare att svärma dig och utplåna dig i pvp trots att du har gott om luft- och markförsvar plus försvarsstyrkor. De två fraktionerna är allvarligt obalanserade.För att balansera det bör förbundet ha en försvarsbonus.
Det var bra, tills nyligen. Spelet brukade vara spelbart, även om det var en stor nackdel för de som inte spenderade. Men nyligen med den nya uppdateringen förvandlades spelet till en fullvärdig lön för att vinna. Först var det färdighetskorten som ingen bad om. Och nu är det hjältar. Som om det inte är nog gjorde de också alla dina uppgraderingar värdelösa. SPELA ABSOLUT INTE DETTA SPEL.
Art of War 3: RTS სტრატეგიული სტრატეგია pbql
Jag gillar det här spelet, det är fantastiskt och jag njuter av att spela det fram till uppdrag 46 och uppåt att det är så svårt att vinna att det inte är rättvist alls. Detta orsakar mina 4stjärnor
5 stjärnor för spel och lek, minus 2 stjärnor för kundlojalitet. dagar i rad försöker köpa startpaketet och kommer inte att låta mig. 1:a dagen var 9.99 på special, än normalt klockan 15.49 idag. Mycket tufft att navigera till kundsupport, kan fortfarande inte hitta. Minus 3 stjärnor på grund av att jag hittade kundsupport... jag kanske har blivit debiterad? Vem vet men jag har tillskrivit mina bankuppgifter flera gånger och registrerat PayPal flera också.
Stoppar hela tiden. Kan inte spela så här. Slösar min tid.
Det här spelet är lön för att vinna eftersom du kan öka dina trupper i stridsköp. Så om du spelar bättre än din motståndare kan han bara använda förstärkningar för att göra sina trupper superstarka och buffade för att enkelt vinna. Jag tycker att spelet borde separera de som använder boostar och de som inte gör det, så det är en rättvis kamp för alla. Men jag spelar fortfarande det här spelet eftersom det är det bästa i sin kategori.
Vänligen gör detta spel användarvänligt och enkelt. Eftersom det är svårt att samla förråd och än CP-poäng för arméproduktion. Det bör endast baseras på en punkt. Att reducera stjärnor efter nederlag är också patetiskt. Jag skulle säga att bara en sak förutom allt gör det här spelet enkelt. När striden är vunnen bör få 3 stjärnor dess spel inte riktigt krig. Fusk i pvp-strider motsatt spelare är redo med armé och jag behöver tid att bygga det med noll resurser. Jag har tagit bort det här spelet igen för fjärde gången.
Det här spelet är fantastiskt....det bevisade att för att skapa ett mästerverk krävs inte mycket större filstorlek...det här är ett mästerverk...men jag kan inte se den nya uppdateringen...Jag spelar den här spel från 6 år och fortfarande är det väldigt underhållande..
Det är svårt att göra sig redo för kampen om man inte kan se dem förrän i sista minuten
Långsammare resursintag, reglerad utveckling, även om spelaren i slutändan bestämmer, är hjälten mindre användbar. se sämre ut än tidigare. karta ai det är allt. och andra
Art of War 3:RTS strategy game સ્ટ્રેટેજી pgcb
Det är bra just det.. Grafiken är ganska bra och vattenexplosionen verkar tillfredsställande mycket trevlig
Uppdateringar är retroanpassade och detta förändrar effektivt strategi och planeringselement. Vissa vapen är också kraftigt förbättrade i uppdateringar. Var ett bra spel förstört av att mixtra i vinstsyfte.
Det är nästan omöjligt att göra mikro här. Enheter reagerar på kommandona med för stor fördröjning. Också för många uppgraderingar. Du måste vänta i timmar och senare dagar. I slutet är det som tvingade mig att lämna det här spelet totalt nonsens med balans. I verkligheten har lod med raketluncher ingen chans mot militärhelikopter med tunga maskingevär och raketer. I det här spelet är det motsatta. Du kan göra avancerade uppgraderingar för stridsvagnar och helikoptrar och förlora mot några raketskjutare som borde dö med ett skott.
Du ryser till överlevnad
Ditt spel har potential men det finns mycket arbete att göra för att göra spelet roligt som C&Q. Användargränssnittet är inte vänligt, trupprörelser är ur funktion när du väljer dem att skjuta en specifik byggnad eller fiendetrupp kommer de att göra tvärtom, oförmögna att dekonstruera en byggnad när du har låg energi och byter plats för en byggnad, begränsad kontroll över kampanjen när du är helt vägledd av handledningen och mer. Tyvärr kan jag inte säga så mycket eftersom playstore recension har en viss ordgräns.
Sir, jag älskar det här spelet. Men uppgraderad kostnad mycket hög snälla löst mitt konto uppgraderad kostnad låg tack..
Bra spel men dåliga servrar. Var tvungen att avinstallera eftersom jag blev trött på att gameplayet skulle ta slut och att behöva titta på annonser flera gånger för en enda belöning. Inget fel på mitt internet, sortera dina servrar. Förhoppningsvis hittar jag ett spel som är mindre buggigt i command&conquer-stil.
Sedan den senaste uppdateringen är det Mer för spelare som köper. Skär ner på olika stationer hjälper spelare som köper. Inte rättvist. Spelare som nu använder nuke har ingen aning om hur man vinner, använd därför kärnvapen. Du måste ta bort det alternativet. Det är inte längre intressant. Nu kommer de på att förlora strid om du inte attackerar. Spelarna av högsta rang fortsätter att attackera och måste därför försvara och attackera. Varför håller ni det inte enkelt som det var i början. Det är fortfarande intressant utan kärnvapen eller stridstid.
Glöm det här spelet om du inte är villig att spendera pengar. Många buggar också.
Det finns ingen disk för konfederationen att använda mot oppositionen för långväga specialfordon och det är omöjligt att slå dem ens via torrent eftersom torrent-räckvidden inte alls är jämförbar. Jag förlorade 3 matcher nyligen i rad bara för detta. Medan oppositionen använder detta från långt bakifrån och vi kan inte motarbeta det alls. Det suger big time att vara hjälplös!!!
👍👍👍👍👌👌👌
Art Of War 3: RTS Chiến thuật Chiến thuật pem
det här spelet är så fantastiskt att jag gav det en 4-stjärnig eftersom nätverksanslutningen för det här spelet blir värre så jag kan inte spela ordentligt även om min nätverksanslutning är bra
älskar spelet, personligen. Jag är väldigt kräsen när det gäller mina mobilspel, men efter den första halvtimmen av att spela detta visste jag att det här var ett jag skulle gilla. att spela detta påminner mig om de gamla Star Wars galaktiska slagfälten, även om det inte är riktigt på djupet. (Men det är inte ett PC-spel med stor budget heller.) En sak som de flesta spel som detta misslyckas med är kontrollerna när man hanterar trupper. Detta har dock flera olika sätt att välja ut trupper, och jag blev imponerad av att jag till och med hade ett patrullalternativ! 9/10
Art of War 3: RTS stratégie Strategické mfaw
Det finns några fel som jag inte kan starta mitt spel.
Spelet är ganska bra men varje karta är för liten och det är väldigt irriterande att jag i varje uppdrag behöver bygga min bas om och om igen och det finns inga roliga strategiska trick för att applicera agonistfiender.
Får min muspekare att försvinna på chromebook. Jag spelar många strategispel och det är bara ett när det händer. När det kommer till själva spelet är jag inte säker eftersom jag inte kan spela det mycket. Låt mig veta när detta uppdateras så ändrar jag mitt betyg.
Det här spelet är bra till en början men efter nivå 12 eller 13 blir det tråkigt. Låt mig förklara hur. För det första finns det ett oändligt antal uppgraderingar vilket är frustrerande. Alla enheter har sina egna uppgraderingar och varje uppgradering kostar så mycket resurser och varaktigheten är också för lång, samtidigt som det inte finns tillräckliga möjligheter att tjäna dessa resurser. Så för de som inte köper eller de som köper minst kan uppgradera endast 2 till 3 grundläggande enheter som mest och spela med endast de enheterna för att vinna och spelet blir repetitivt.
Slutförde tre olika erbjudanden de hade för gratis guld, och fick ingenting. Totalt slöseri med tid.
Servern släpar efter mig varje gång jag blir attackerad i 1 till 2 minuter, jag kommer tillbaka till en förlorad strid. Jag försökte spela på wifi men jag kan inte ansluta så jag använder min 5G. Slösa inte din tid med det här spelet
Ok så om du gillar spel som Command och Conquer. Det här spelet är för dig. Jag har installerat om det här spelet sedan det lanserades och nu verkar det ha förbättrats mycket bättre än det var då, det är mycket mer värt att spela för nu har det många spelare som spelar det, och det är riktigt kul att kolla in det .
Vänligen lägg till anpassat läge så att vi kan spela med vänner ibland vill jag spela stressfritt alltid rank-läget är så frustrerande att behöva fokusera 24×7
Учим и играем. Испански думи - Лексика и игри Образование ncvx
För alla som går från PC till Android för RTS-spel antar jag att upplevelsen skulle vara skakande. Så vilka är enheterna? Hur kan jag se vad de är och vad de gör? Finns det något sätt att identifiera dem i spelet? Hur kommer det sig att jag inte kan bygga när eller vad jag vill? Vad är en kommandopunkt? Hur fungerar resursinsamlingen? Kan ni kanske antingen göra ett nedladdningsbart häfte här eller hitta ett sätt att introducera oss i spelet? Jag är tre uppdrag inne och fortfarande förvirrad när det gäller spelet. Kasta oss ett ben, tack
Det här är vad command & conquer mobil borde ha varit, bra spel som tar hänsyn till begränsningarna hos en telefon, mitt enda klagomål är att du måste spela uppdragen innan du kan göra några skärmytslingar, jag kan förstå att vi måste förklara för casual gamer hur en rts fungerar, men en veteran som jag kommer att tycka att de första uppdragen är tråkiga, kanske fråga vid första lanseringen av appen om personen någonsin har spelat ett rts-spel
Bästa spelet någonsin. Jag spelade det här spelet för några år sedan och jag installerar det igen. Det har förbättrats mycket. Det är mitt favoritspel och titeln kom aldrig ifrån mig.
C&C-älskare - spelet är precis rätt för din typ. Enhetsuppgraderingarna och slagsmålen är ganska balanserade, med tanke på köpen i appar. Grafiken är snygg och kan köra det här spelet på en low end-mobil också. Edit: Sänkte stjärnorna. Spårningen av enhetens väg är fortfarande dålig. Det tar ett tag för din enhet att svara och tar dåliga vägar. Det värsta är att även efter att du har förstört alla fiendens byggnader (förutom säg ett försvar) fortsätter de på något sätt att producera enheter i AI Skirmish. Det är sinnessjukt!!!
Ryska utvecklare tenderar att göra fantastiska spel som är fulla av mikrotransaktioner som skapar en lön för att vinna balans. Leta inte längre än till "AoW3" och "Walking War Robots" för att se hur intäktsgenerering kan förstöra den bästa mobilupplevelsen du kan ha. Om du någonsin blir av med boosts för PvP är detta en ENKEL 5 stjärnor. Helvete, behåll boostarna för kampanjen. Jag bryr mig inte. De hör dock inte hemma i konkurrensen. Tack och nej tack på samma gång.
Trasiga spel, Booster är värdelöst, lvl 5 Resistance kan slå lvl 9 Confederate det är jag med deras eldkraft medan Confederate bara har rustningar... Resistance kan massproduktionsenheter snabbare medan Confederate saktar ner som en sköldpadda även med bosster på AI/PVP-match. .. På grund av Pay2Win du gjorde, dina spel dör långsamt en dag, dina konkurrenter i Sydkorea utvecklar redan ett spel som StarCraft och C&C-stil som PC Original och vi alla här väntar på release... Ni dödar era spel..
Art Of War 3: RTS Chiến thuật Chiến thuật pem